1402-06-15 19:20
549
0
86355
فرمانده سپاه گرگان:

مواکب جاماندگان حسینی در گرگان نمایش یک رزمایش معنوی شد

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به عشق بی‌پایان مردم در ارادت به سیدالشهداء (ع) گفت: مواکب جاماندگان حسینی در گرگان نمایش یک رزمایش معنوی شد.

به گزارش گلستان ما، علی دیلم‌کتولی امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: راهپیمایی بزرگ اربعین در حقیقت امتداد عاشورا و نماد حب‌الحسین‌یجمعنا است، کسانی که نتوانستند امسال راهی کربلای معلی شوند از طریق مواکب جاماندگان حسینی ارادت خود را به سید و سالار شهیدان نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه عشق به ثارالله حد و مرز نمی‌شناسد، تصریح کرد: مردم عاشق اهل‌بیت (ع) هستند و این ارادت را می‌توان به وضوح در جای جای کشورمان و حتی در راهپیمایی بزرگ اربعین که از اقصی نقاط جهان مردم را زیر پرچم حسینی جمع می‌کند ببینیم.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه اربعین یکی از رموز جاودانه شدن نهضت حسینی است، گفت: اربعین حسینی نمادی از رزمایش بزرگ جهان اسلام است که نشان می‌دهد مردم آماده برپایی حکومت جهانی حضرت مهدی «عج» هستند.

دیلم‌کتولی بیان کرد: در موکب‌های دلدادگان حسینی ترسیم پیاده‌روی اربعین در کربلا را شاهد بودیم، خدام‌الحسین برای خدمت‌رسانی به زائران جامانده راهپیمایی اربعین حسینی سر از پای نمی‌شناختند که این اتفاق از جلوه‌های ناب تمدن انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام سعی در کمرنگ نشان دادن حضور دشمن شکن مردم در اربعین حسینی را دارند، گفت: امروز در دنیای پیچیده‌ی پُرتبلیغات و پُرهیاهویی که بر بشریّت حاکم است حرکت اربعین، یک فریاد رسا و رسانه‌ای بی‌همتاست.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه باید از اربعین حسینی درس بگیریم، ابراز کرد: باید همواره نام و خاطره شهدا را در مقابل طوفان تبليغات دشمنان اسلام زنده نگه داریم تا توطئه‌های دشمن خنثی شود.

دیلم‌کتولی از حضور چشمگیر دهه‌هشتادی ها و دهه نودی‌های گرگانی در موکب‌های جاماندگان اربعین حسینی امسال تقدیر کرد و گفت: عشق و ارادت عاشقان حسینی حد و مرز نمی‌شناسد این حضور پرشور مردم نماد آن است که مردم پای این انقلاب محکم ایستادند و اجازه نمی‌دهند احدی به اعتقادات و باورهای دینی آنها تعدی کند.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به عشق بی‌پایان مردم در ارادت به سیدالشهداء (ع) گفت: مواکب جاماندگان حسینی در گرگان نمایش یک رزمایش معنوی شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.